Onsdagkväll och is

Drog på mig pannlampan igen. Den här gången var jag bara i skogen utanför dörren. Efter gårdagens snöslask sjönk temepraturen över natten och skapade is på alla tänkbara och otänkbara ställen. Därför drog jag, förutom pannlampan, på mig dubbskorna. Det var nog ganska klokt för det var is mest överallt. Jag har den fördelen att jag har skogen drygt 20 meter från ytterdörren. Det är alltså bara den egna motivationen som avgör om det blir träning eller inte. I dag blev det en dryg timma med lampa i lite varierad terräng.



Jag hade ingen kompass med mig så jag hade inte alltid full koll på alla riktningar. Jag hamnade två gånger i grönområdena mitt på kartklippet. Jag fick faktiskt lite Skånekänsla. Tätt och lite diffust. Jag har alltså kört lite Tiomilaträning, och jag som inte ens är säker på om jag vill vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0