Bad och värk

Har ont i ryggen och nacken. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort, om jag nu har gjort något. Värken startar i en punkt mellan höger skulderblad och ryggraden. Problemet är att jag spänner mig så att värken sprids upp mot nacken. Det känns inte bra. Vi får se om jag kan vila lite under natten. I morgon är tanken att jag och yngsta tonåringen ska sätta oss i bilen för att åka till Eksjö och årets upplaga av O-Ringen. Vi ska självklart springa tävlingen men jag ska också jobba i mässan under veckan. Om nu inte nacken sätter stopp. Kanske ska jag vila i morgon och åka lite senare. Vi får se vad som händer.



Vi har varit en stund på stranden i dag, närmare bestämt Schwiezerdalen i utkanten av Dalarö. Här finns en liten sandstrand med en del gräsytor. Det är ganska långgrunt, så man får gå en bit innan man kan doppa sig. Det var ganska mycket folk och vattnet var ganska varmt. Om man blickar ut över stranden kan man en bit bort se Dalarö Skans. Skansen började anläggas av Karl X Gustaf år 1656. Fram till 1854 användes skansen av militären. Numera är det skärgårdskrog där bland annat bröloppsfester är vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0