I resursgruppen

I dag har jag tillbringat ett antal timmar på Stockholms stadion. Jag har varit funktionär på DN-Galan. Jag var placerad i resursgruppen vilket betyder att jag skulle vara till förfogande om det behövdes förstärkning någonstans. Jag stod hela tiden i Maratonporten och vaktade så att inga obehöriga tog sig in på innerplan och jag öppnade grinden så att bilarna med häckar och hinder kunde ta sig in och ut från arenan. Inte så jobbigt, men jag såg tävlingarna bra. Jag missade inte mycket och hade perfekt sikt mot höjdhoppet, vattengraven och en hel del annat. Här är några bilder. 







I morgon blir det en ny dag på Stadion för DN-Galan Youth. Jag som funktionär och tonåringarna som aktiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0