Ändring av kodsiffror

Det var ett tag sen jag jobbade med banorna till årets 25-manna. Ibland är det bra att banor får ligga till sig lite. När man tittar på dem igen så ser man dem med lite andra ögon. Då kan man upptäcka nya saker som man var lite "blind" för tidigare. Nu har jag kommit på att jag har använt kodsiffror som man egentligen inte ska använda. Det är de siffror som blir något annat om man ser dem upp och ner. Några exemepel är 66, 86, 68, 99 och ytterligare några. Jag ska nu ändra dessa så att de får andra nummer. De kommer att få nummer från 123 och uppåt.


Kontroll 66 kommer att få ett nytt nummer


Liksom kontroll 86 och ytterligare några andra kontroller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0