Flyttade kontroller och utsikt

Den nyreviderade kartan tvingade ju fram lite förändringar, framför allt av sträcka 24. Tre kontroller har fått ett nytt läge. En sänka blev en ny sänka, en annan sänka blev en brant och en brant blev en liten mosse. En av kontrollerna ligger nu högt med fin utsikt.



Det kanske inte är så många som kommer att hinna med och njuta av utsikten. Därför lägger jag ut en bild så att du kan titta på utsikten nu när du har tid.

Alla de kodsiffror som blev något annat om man såg dem upp och ned är utbytta mot nya som inte kan förväxlas. Jag passade också på att sätta upp nya kontrollmarkeringar där de gamla hade blivit nedrivna. Det var några som ligger utmed stigar men faktiskt en markering mitt i skogen också. Det kan vara fler som är nedrivna eftersom jag inte har kollat alla. Man undrar varför inte markeringarna får vara kvar?

Ute i skogen fanns det också spår som jag tror kommer från vildsvin. De brukar böka upp jorden för att leta efter något att äta. Så här såg det ut på en av de platser där någon hade bökat i jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0