Sol, skurar och skyltar

Den tredje dagen här i Sundsvall bjöd på randigt väder, det vill säga sol, åska, regn, det till och med hagalde. När det skulle börja regna så kom det en förvarning i form av kraftiga vindbyar. Här kan du se en bild över tävlingscentrum med lite hotfulla moln i bakgrunden.



Terrängen var krävande och underlaget passar inte mig när jag inte får något flyt i den lilla löpförmåga jag har. Men det är alltid roligt. Det sa klubbens H 10:a i går när jag fråga om han tyckte att det var roligt. Svaret var ett tveklöst JA. Sen la han till; Det är ALLTID roligt! Självklart är det så.

På vägen tillbaka från tävlingen gjorde vi en lite utflykt till Södra berget. Där hittade vi en skylt som vi förstod, men ändå inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0