På jobbet

I mitt jobb har jag fördelen att ha många olika arbetsplatser. Det vanligaste är att jag är på kontoret i Solna. Då och då får jag möjlighet att resa ut i landet för att träffa orienteringsledare. Det är ju de som gör det viktigaste jobbet i orienteringssverige. I går kväll satt jag på ett hotellrum i Ronneby. I dag är jag kvar i Blekinge för att vara en del av en konferens kring utveckling av orienteringen i Blekinge. Så här ser det utpå  jobbet i dag utanför Karlsnäsgården där konferensen äger rum.



En fördel med det här jobbet är att jag får se en massa olika platser. Det finns väldigt många vackra platser i landet som är värda besöka och titta närmare på. Här ovanför ser du en av dem. Det här är utsikten från den lokal där konferensen äger rum.



Konferensen år igång och jag har haft en kortare inledning. Nu håller en kollega på att presentera Naturpasset som är orienteringens stora motionssatsning. Jag kommer att fortsätta på eftermiddagen med försöka få föreningarna att jobba offensivt med sin utveckling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0