Jag har inte slutat blogga

Ibland finns inte tiden riktigt, och ibland är det svårt att komma på vilket tema bloggen ska ha. Då går jag och funderar. Ibland kommer jag inte på något och ibladn kommer jag på något men då är klockan så mycket att jag går och lägger mig i stället. I dag har jag inte så mycket att skriva om men jag lägger ut några bilder frän vitrinskåpet i vårt vardagsrum. Det kanske inte är så mycket men jag testade att ta några kort på vinglasen häromdagen. Det var lite annorlunda vinklar och ibland är det till och med lite svårt att se vad det är.





Jag har en annan bildidé som jag gått och funderat på ett tag. I veckan såg jag att någon annan hade tagit just den bilden och den var publicerad i en fototidning. Nu får jag fundera på en utveckling av idéen och se om jag kan ta den bilden. Jag återkommer när jag har tagit den. Det kanske kan ta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0