Etapp 2 eller hur kunde jag göra så?

Återigen en dag med regn. Den här gången inte så kraftig men mer ihållande. Små droppar som faller tätt tillsammans i en strid ström. Vi lyckades i alla fall glida ut från parkeringen. I morgon ska vi försöka glida in på samma parkering.



I dag har jag lyckats med något som jag bara gjort en gång tidigare. Jag har hoppat över en kontroll. Jag var inte medveten om det förrän jag kom till mål och stämplade ut. Ej godkänd var det meddelande jag fick av funktionären. Då började jag komma på varför jag kom så snett till den sjätte kontrollen. Jag var aldrig vid den femte kontrollen men när jag stämplat vid den fjärde började jag läsa från den femte. Till att börja med fick jag allt att stämma. Men efter ett tag hade jag inte koll på var jag var. Jag höll dock rätt riktning och mitt hopp stod till att kunna läsa in mig närmare kontroll 6. Till slut kom jag fram till en avlång mosse men det såg inte ut som de mossarna som omger kontroll 6. Efter en stund läser jag in mig vid mossen vid siffran 2 på kartan. Hur kunde jag komma så snett? Nåja jag tar kontroll 6 och fortsätter mot mål. Men som sagt, jag fick ett negativt besked. Jag har ingen bra förklaring till hur jag kunde göra så. Jag får fundera  lite på det, eller... Jag struntar i det. I morgon är en ny dag. Då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0