I dag blir det ...

... bara några bilder. Trots att jag är ledig är det svårt att hinna med allt. På förmiddagen var jag och shoppade. Det blev inte så mycket mer än två varor på Akpoteket, en beställd tid hos optikern och ett besök hos Kjell & Company. Jag letade efter ett minne till en bärbar dator. Efter lite rådgivning åkte jag hem och lyckades plocka ut det gamla minnet ur datorn. Med det i handen tog jag mig tillbaka till "Kjelle". Sen åkte jag hem med ett nytt minne, installerade det i datorn och fick igång den. Nu går den betydligt snabbare. Sen satt jag framför TV:n och sen lagade jag mat.

Jag har också hunnit med att ligga på magen i trädgården med kameran riktad mot rabatterna. Undrar vad grannarna tänkte. Här är i alla fall en del av resultatet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0