Revidering

På förmiddagen var jag ute i skogen. Det var precis innan åskan och regnet drog in på allvar. Jag blev lite blöt, men inte farligt. Anledningen till besöket i skogen. var revidering av en karta. Den 31 augusti arrangerar vi en av två regionfinaler i orientering för Stockholms ungdomar. Jag lägger banorna. Terrängen är fin och bitivs lite annorlunda än vad man kanske är van vid. Kartan har några år på nacken och det har hänt en del i skogen. Därför var jag ute för att revidera kartan. Det är mest stigar som försvunnit och kommit till. Jag har ett par gånger kvar att kolla kartan innan den är helt OK. Här nedanför kan du se kartan före och efter revideringen.


Före!

Och efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0