Nu ...

... har jag besökt alla kontroller inför tävlingarna i vår. Alla kontrollpunkter är markerade med en snitsel med kodsiffra. Nu kan snön komma. Det känns skönt att ha kommit så här långt. I onsdags skickade jag iväg banfilerna till tävlingsadministrationen. Det kan bli några mindre justeringar så än så länge är allt preliminärt.  Nu i vinter ska jag klippa alla linjer och fixa utsättarbanor. Kartutsnitten ska också fixas till. Det betyder att jag nu får lite tid till att hjälpa till med planeringen av övriga delar. Vi ska testa ett delvis nytt arbetssätt och samtidigt dokumentera allt som görs. Blir det bra kan det vara grunden till ett nytt utbildningsmaterial kring arrangemang. För att fira att en milstolpe är nådd bjuder jag på den sista kontrollen som jag märkte upp samt en bonuskontroll som ligger alldeles i närheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0