Misstag

Att man aldrig lär sig! Jag har gjort det förut, jag gjorde det i kväll och jag kommer med största sannolikhet att göra det igen. Träningen i kväll var poängorientering. Den genomfördes i ett område som jag varit i många gånger förut. Jag hade själv lagt banan och hängt ut hälften av kontrollerna. På väg till kontroll 12 slutar jag läsa kartan, jag ska ju bara fram till sankmarken som jag vet var den ligger. Men i sankmarken sitter ingen reflex. Självklart inte eftersom jag var i helt fel sankmark. Samma misstag gjordes jag en stund senare vid kontroll 10, den här gången en sten. Ända trösten är att jag inte hade hängt ut just de här kontrollerna. Tänk om jag hade missat en kontroll jag själv satt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0