Vägvalsklur

Den senaste tiden har jag inte haft varken tid eller inspiration för bloggandet. Jag har heller inte fotograferat lika mycket som jag brukar. Den kommande veckan kommer det kanske inte heller att bli så mycket bloggande. Däremot kommer jag att fotografera desto mer. På lördag åker jag och 15 andra ur "tjocka släkten" till Spanien för för en veckas semester. Det var inte helt sant för det är ingen som är speciellt tjock. Om det finns någon billig och bra uppkoppling kanske det blir lite bilder från resan. Om inte så blir det desto fler när jag kommer hem.

I dag fick jag syn på en annan blogg som faktiskt hade ett inlägg från söndagens medeldistanstävling. Som banläggare blir jag glad när jag ser att jag lyckats skapa bra vägvalsklur. Som banläggare vill jag ställa löparna inför vägvalsproblem som är svåra och där det kanske inte finns något givet vägval. Ibland finns kanske det självklara vägvalet men av någon anledning ser vi det inte förrän det är för sent. Här http://sub40before40.blogspot.de/2012/04/far-inte-nog-av-skogen.html#comment-form är en löpare som råkade ut för just detta.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja du satte mig på pottkanten där till kontroll fem :-)

Jag hade väldigt kul och jag gillade skogen och banan.

2012-04-27 @ 21:11:06
URL: http://sub40before40.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0