Orientering är kul

En gång skulle jag vara en sån där klok och pedagogisk vuxen. Jag frågade Laban, då 10 år, efter ett lopp om han hade haft roligt. Han spände blicken i mig och såg på mig som jag var fullständigt dum i huvudet. "- Orientering är alltid roligt", svarade han. Sen var det inte mer med det.
 
I dag har vi arrangerat Haningesprinten med öppna banor. Det kom totalt 40 deltagare. Inte mycket kan tyckas. Men solen sken och alla var glada och lyckliga. Kan jag göra 40 personer lyckliga genom att hänga ut 27 kontroller i solskenet är det helt OK. Vad gör det att det är mycket vatten på något ställe och det ligger en dryg centimeter is på vattnet. Här är några bilder på glada deltagare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0