Dåligt

Det har varit lite dåligt med bloggande på sista tiden. Det har liksom inte funnits varken tid eller inspiration. I dag har jag cyklat till och från jobbet så träningen är avklarad. Jag har haft lite kvalitetstid med äldsta sonen och lär mig gitarrsolot på Cinamon Girl av Neil Young. Jag har laddat in lite bilder från kameran så nu kommer några bilder från lite olika händelser den senaste månaden.
 
Roger Waters och The Wall på Ullevi.
 
The Wall och hyllningen till The Fallen Loved Ones
 
Lars Winnerbäck och invigning av Tele2 arena.
 
Och plötsligt stod den där, vår gamla bil som vi hade mellan 1997 och 2004.
 
Landsorts fyr.
 
Ubåt i Stockholms skärgård, eller...
 
Junior-SM 300 meter häck i Västerås.
 
Prispallen efter loppet.
 
Längdhopp på DN-Galan Youth, Stockholms Stadion.
 
Ta i del 1. DN-Galan Youth.
Ta i del 2. DN-Galan Youth.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0