Träning 18 september

I programmet står det kontrollplockning på kurvbildskarta. På torsdag kommer det att bli kontrollplockning men inte på kurvbildskarta. Jag har drabbats av en ganska stor dataförlust där bland annat höstens träningar är borta. Jag kommer inte att hinna fixa en ny kurvbildskarta. Däremot blir det som sagt kontrollplockning. Just nu finns det ingen bana lagd. Jag kommer att återskapa den och på torsdag är allt som vanligt igen. Därför kan jag inte visa den här veckans träning men så här kommer det att se ut.
 

Det här exemplet är från träningen för två veckor sen. Då var det också kontrollplockning. Det är tätt mellan kontrollerna och det blir en hel del riktningsändringar. samlingen är vid Åbyskolan klockan 18:00. Solen går ner 19:01 så det gäller att anpassa sin löpning efter ljusförhållandena. För dig som inte har kolla på var Åbyskolan ligger finns en karta här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0