Möda

Ledig dag och jag har suttit framför datorn ett antal timmar. Nu är i alla fall alla banor till tävlingarna i april klara. Det kan naturligtvis blir lite förändringar när jag nu snart ska ut i skogen, men jag vet i alla fall hur jag vill ha det. När jag satt i början av veckan körde jag fast med de oranga banorna. När jag började i morse föll alla bitarna på plats och det blev bra. En stund senare var det det gula banorna där det hakade upp sig. Jag provade flera varianter och antingen blev banan för lång eller som blev det helt enkelt dålig. Jag lagade lite lunch, funderade på annat och när jag satte mig igen blev det tre bra gula banor. SÅ är det ofta med banläggningen. Det är en viss möda att få ihop allt. Nu känns det ganska bra. Långdistansen som varit klar ett tag är just en långdistans och medeldistansen har en tydlig medeldistanskaraktär. Jag tror det kan blir riktigt bra. Här nedanför kan du se en del av en av medeldistansbanorna.



Kartan får du se i april 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0