Nu börjar det bli dags...

... för lite kyla och vinter. Just nu är längtan efter skridskoisar och skidspår stor. Det brukar alltid komma en hel del snö i november som en påminnelse om att vintern är på väg. Visserligen brukar den vara borta på två dagar men ändå. I år har det inte kommit någon snö alls. Tre eller möjligen fyra frostnätter har det varit. I söndags snöade det i sju minuter, i alla fall vid Hellasgården. Så här vill jag att det ska se ut så snart som möjligt.



I går åt jag i alla fall årets första julbord och i morgon är det dags för nästa. Vi får väl se om det hjälper. Om inte får jag väl hitta på något annat. Jag har en plan utifall att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0