Bygge

Vi kom iväg till Eksjö. Värken höll i sig hela natten och jag sov dåligt. Jag hade ont på morgonen när jag gick upp.Medan jag packade åkte hustrun iväg till Apoteket och fick tag på något muskelavslappnande. Det var bra för redan efter någon timme började det kännas bättre. Nu är det ännu bättre men inte helt OK.

Väl framme i Eksjö startade byggarbetet av mässmontern direkt. Vi hade hjälp av en som kunde sina saker så det handlade mest om att peka och tala om hur allt skulle vara. Det blev bra och vi blev klara med allt redan under kvällen.





Kvällen avslutades med pizza och trevligt sällskap mitt inne i Eksjös gamla trästad. Ska du till Eksjö så passa på att ta en promenad i den gamla trästaden. Den är väl värd ett besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0