Sommarplaner

De tre tonåringarna börjar nog känna av att det inte är så långt kvar i skolan vilket innebär att det är sommar. I och med den insikten börjar också planeringen av vad man ska göra. Eftersom vi tillbringar en del av sommaren på västkusten så är ett besök på Liseberg en viktig del av planeringen. Jag vet inte hur många år i rad som de före detta barnen, numera tonåringarna, har besökt Liseberg. Det är nog i alla fall ett tvåsiffrigt antal år. På senare år har det varit viktigt att vara där så nära öppningsdags som möjligt och helst vara kvar tills de stänger.



För egen del gör jag hellre andra saker på sommaren. Jag vill vara lite lat och ligga på stranden och slummra. Jag vill klättr upp på ett berg och titta på utsikten. Jag vill göra en utflykt och sitta på en bänk och titta ut över alla båtarna ätandes en glass.



Vi får väl se hur det blir den här sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0