Mellandag

Mitt i allt resande har det varit en mellandag. Jag har varit hemma och jobbat. Jag har en hel del arbetsuppgifter som går bra att lösa i stort sätt var som helst. I dag finns det ju teknik som gör att det inte spelar någon roll var jag är. Telefonen kopplas om till mobiltelefonen, e-posten trillar in vare sig jag vill eller inte och allt som jag behöver finns i datorn och på nätet.

I dag har jag också hunnit med att springa en sväng i skogen. Det är ju en annan fördel med mitt jobb. Jag kan till viss del själv bestämma hur, var och när jag jobbar. Jag började vid åttatiden i morse och slutade vid halv sju nu i kväll. På dagen hann jag som sagt med en träningsrunda.



Jag har ju fördelen att ha skogen alldeles utanför dörren. Det är samma terräng som jag sprang i förra veckan. Men som du ser så har jag i princip inte sprungit på samma ställe. Genom att springa ute i terrängen kan man springa nästan på samma ställe men ändå inte. Det har regnat mycket den sista tiden så det var mycket vatten i skogen.

I morgon är dags att dra ut på vägarna igen. Uppdraget är detsamma som tidigare men det är nya platser. Hänger du med får du vart jag är på väg i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0