Nytt utseende

Jag har länge funderat på att byta utseende på bloggen men jag har hindrats av två saker. Det ena har varit tid och det andra har varit kunskap. Nu under påskhelgen hade jag lite tid att skaffa mig lite kunskap. Därför har bloggen nu fått ett nytt utseende med nya färger och en bild längst upp. Bilden kanske inte är den bästa men någonstans ska man ju börja. Jag har fått ett halvt godkännande från den yngsta tonåringen vilket jag ser som ett stort framsteg. Om du vill får du gärna tycka du också. Det nya utseendet gör att jag får minska bredden på bilder ett steg så att de får plats inom de ramar som finns eller om jag lyckas öka bredden på ramen något. Det sista får bli nästa gång jag har tid. Jag lägger in en bild med lite mindre bredd som en test.


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Ser bra och skogsmässigt ut!

Själv har jag aldrig tålamod nog att lära mig hur man fixar bloggen så den ser snygg ut.

De där med ramen... Har en del av dina "gamla" bilder försvunnit eller är det bara ramen som fallit bort?

2010-04-09 @ 20:42:32
URL: http://orienteringstanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0