Den dagliga utsikten

Jag liksom många andra tillbringar mycket tid på jobbet. Utsikten genom fönstret är ganska bekant. Ändå varierar det. Just nu är det en hel del snö utanför. För några veckor sen stod ett antal praktfulla träd utanför och skiftade färg från grönt till gult, rött, brunt och andra färger. Om ytterliger en tid kommer de att börja skifta i grönt igen. Just nu ser man de knappt. Den här årstiden är det mörkt när jag kommer till jobbet. En liten stund mitt på dagen är det ljust.





På anslagstavlan har jag satt upp några visdomsord som jag tittar på då och då när jag tycker att jag behöver lite vägledning. Det gäller att hela tiden veta vad som är viktigt och var fokus ska ligga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0