Inga knäpp

I dag är vi tillbaka på Tjörn. Det är lite fram och tillbaka med resorna. I morgon är det dags för resa igen. Vi ska 35 mil österut. Sen ska vi vidare med annat kommunikationsmedel. Vi för se om jag hinner med lite bloggande i morgon. I dag är första dagen på semestern som jag inte har knäppt några nya bilder. Det är tur att jag har några på lager. Häromdagen när vi var ute på promenad såg vi några orkideér som jag tog några bilder på. Med viss reservation vågar jag mig på att påstå att det är Jungfru Marie nycklar. Jag slog i floran och de här var mest lika bilderna i floran. Kanske har jag fel och kanske kommer någon att protestera. Det är bra i så fall för då kan jag lära mig något. Så här såg de i alla fall ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0