Efter ett par dar...

... med töväder har vintern slagit till igen. Jag gillar vintern när det verkligen är vinter. Därför har de två senaste månaderna varit bra. Nu när det har börjat töa så vill jag att det går fort. Men det är väl bara en önskedröm. Nu är det kallt igen och snön vräker ner. Jag tittade tillbaka bland alla mina bilder för att hitta en fin vårbild från början av mars. Jag har inget minne av att de senaste åren varit så vintriga så det borde bli gaanska enkelt att hitta en snöfri bild frå början av mars. Jag hittade ingen sån bild. Däremot hittade jag en massa vinterbilder från mars de senaste åren. Jag får väl bjuda på en fin vinterbild från den 25 mars 2006. Platsen är Mysingen alldeles söder om Muskö.



Än är det troligen långt kvar tills våren är här. Tills dess får vi hoppas på några fina vinterdagar då vi kan gå ut och känna att solen värmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0