Snöstorm och sommarminnen

Dagens snackis, i alla fall i den här delen av landet. är snöstormen. Jag tycker kanske inte att det är så farligt men en decimeter blöt nysnö skapar alltid en del problem. Nu på kvällen börjar det frysa på så det blir nog inte bättre. Nyheternas sändningar domineras av olika väderproblem. Mest synd är det kanske om de som halkar omkull och gör sig illa.

För att värma sig lite kan man ju tända några levande ljus. Jag har också tittat en liten stund på bilder från sommaren. Just den här bilden tog jag på kvällen den första semsterdagen. Någon dag senare badade jag vid bryggan i bilden vänstra kant. Då var det drygt 20 grader i vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0