En del saker ...

... är lite svåra att förstå. Som till exempel varför det står en pennvässare i badrummet tillsammans med en massa hudvårds- och skönhetsprodukter. Den används inte till skönhet och hudvård. Det är jag säker på eftersom det bara finns vässrester från vanliga blyertspennor i den. Eller så är det ytterligare något som jag inte ska förstå. Jag har inte frågat någon annan i familjen varför den står där men den har gjort det ganska länge nu. Kanske ett år eller till och mer längre. Jag vet inte heller hur ofta den används. Jag har i alla fall något att fundera över när jag sitter där på toaletten mitt emot bänken med alla burkar och tuber.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0