Träning 23 augusti

Att orientera i flack och detaljfattig terräng kräver noggrannhet och planering. Om det dessutom är lite dålig sikt och framkomlighet gäller det att hålla rätt fokus. Det är precis det som vi ska träna på vid träningen på torsdag. Så här kommer det att se ut.
 
 
Det här är de första kontrollerna på alla banor. Fundera över hur din plan ser ut för att ta kontrollerna utan att göra några misstag. Vilka hållpunkter ska du passera på vägen? Var är det extra viktigt att vara noga med riktningen?. Vilken attackpunkt väljer du för att ta kontrollen på ett säkert sätt?
 
Samlingen är på Gålö, närmare bestämt här. Tiden är klockan 18,00. Än så länge har du ganska gott om tid på dig. Solen gär ned 20,36.

Kommentarer
Postat av: Henrik S

Jag kan inte se var på Gålö det är samling? =)

2012-08-22 @ 08:33:19
Postat av: christel nilsson

Inte jag heller och jag är ansvarig. Kommer du ut Lasse? eller ska jag hämta kartorna före?

2012-08-23 @ 10:15:11
Postat av: Lasse Greilert

Ursäkt! Nu finns länken till samlingen på Gålö.

2012-08-23 @ 11:57:56
URL: http://www.klart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0