Året som gått

En liten sammanfattning av 2012 i ord och bild. I början av året fick jag ett telefonsamtal där det meddelades att jag i egenskap av en ev tre kandiderade som årets manliga idrottsledare i kommunen. Det blev till slut en delad andra plats.
 
 
I februari blev det ett besök i Globen och XL-galan. Där fick vi vara med om ett världsrekord i stavhopp för kvinnor.
 
 
Första aningen om vår kom redan i mars för att senare i april  bjuda på bakslag med snö. Men i mars såg jag den här vid ett träningspass i Nackareservatet.
 
 
I april, efter alla bakslag, arrangerade orienteringsklubben tävlingar i dagarna två. En del inlägg på bloggen blev det liksom bilder från skogen. Här är en av dem.
 
 
I maj blev det en veckas semester i Spanien. Utsikten från lägenheten var det inget fel på.
 
 
Tom Petty and the Heartbreakers besökte Europa och Sverige för första gången på 20 år. Jag var en av dem som fick tag på biljetter till Globen.
 
 
Mer musik blev det i juni då Lasse Winnerbäck spelade på Trädgårdsföreningen i Göteborg.
 
 
Sommaren upplevdes av många som regnig och kall. Några varma dagar blev det dock. Här på Gålö i augusti.
 
 
En del friidrott har det naturligtvis blivit under året. Här är den prestigelöst prestigefulla Hanvikens mångkamp i slutet av september.
 
 
I oktober blev det som vanligt en tur till Gotland och Hälg utan älg. Här är en del av Visby i höstprakt.
 
 
I november var jag i Kaknästornet och fikade. Här är en del av utsikten från tornet.
 
 
I december blev det mer musik. Den här gången i form av Ulf Lundell på Cirkus i Stocklholm.
 
 
Nu återstår att se vad 2013 har att bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Mona greilert

hej,
tittar in allt för sällan här. trevlig presentation av ditt år. konserten med Ulf Lundell hade jag gärna gått med på:

2013-01-08 @ 12:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0