Gräva i snö

Det är fortfarande mycket snö kvar i skogen. I dag har jag varit ute och kollat att reflexerna som jag tänkt att använda både till poängorienteringen på torsdag och nattorienteringen på fredag sitter kvar. Det var tur att jag gjorde det. Ungefär hälften satt kvar som de skulle. Tre stycken hittade jag en bra bit under snön. Efter lite grävarbete är de nu också synliga. De som saknas måste ersättas med nya. Det är tur att det är några dagar kvar. Här kan du se en av de som grävts fram ur snön.
 
 
Det är fortfarande en hel del snö kvar i skogen. På några ställen var det helt OK när det gick att springa delvis uppe på skaren. På andra ställen var det mycket snö. En del av de större stigarna har preparerats för skidspår och där går det ganska bra att springa. På några andra ställen har människor gått. Där är det också ganska OK. På andra ställen ser det ibland ut så här.
 
 
Det här är en av de större stigarna. Vi får väl se hur många som tar sig runt den långa banan på drygt 8 kilometer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0