Överlämnat och avslutat

I kväll har vi som arrangerat årets 25-manna lämnat över ansvaret och våra erfarenheter till nästa års arrangörer. Det finns naturligtvis massor av stora och små erfarenheter att lämna vidare från ett så stort och komplext arrangemang. I och med överlämningen är 2009 års 25-manna avslutat för min del. Ja, i alla fall nästan. Jag ska ju följa upp hur spåren i skogen ser ut vid några tillfällen under nästa år. Jag kommer också att bära med mig en massa positiva minnen från 25-manna. Mycket av det som jag såg framför mig under arbetet med tävlingen blev verklighet. Många deltagare har berömt banorna vilket gör att det känns bra att ta mig an nästa banläggarutmaning. Hänger du med här på bloggen så kommer det snart att komma inlägg som berör den tävlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0