Simultankapacitet

Just nu har jag två banläggarprojekt på gång. Nu närmast är det Sprint-DM och om ett år är det Nordiska mästerskapen. I går sprang jag hemmifrån till Sprint-DM-området. Jag hann springa igenom i stort sätt hela området och dessutom plocka ner sex kontroller från träningen i torsdags. Allt som allt tog det en knapp timme.

I dag har jag sprungit hemifrån och till tävlingsområdet för Nordiska mästerskapen. Allt som allt tog det två timmar och fem minuter och då hann jag bara springa en liten stund i det område som är avlyst för tävlingarna. Här nedanför kan du se ett litet kartklipp. Jag sprang igenom det här lilla området på väg hem. Just det här området ligger utanför det som är avlyst för tävlingarna men är ändå typiskt för stora delar av tävlingsområdet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0