Bilder från Sprint-DM

I går fick du se en bild från Sprint-DM. Nu har jag gått igenom alla bilder och laddat upp 57 bilder. Du hitter dem här http://www.cig.canon-europe.com/p?p=BFiAiUBQgdS. Om du hittar någon bild som du tycker är särskilt bra så kontakta mig på [email protected] så ska jag försöka ordna så att du kan komma åt den.



I dag har jag inte gjort så mycket åt tävlingen. Jag konstaterade redan i morse att de korrigerade resultaten lades ut på nätet i natt. Därför har jag skickat iväg banor, karta och sträcktider till Runoway så att du kan rita in dina vägval. Ännu ligger inte banorna uppe, men jag hoppas att de kommer snart. Nu i kväll har klubbens medlemmar haft möjlighet att springa banorna. Vi tog inga exakta tider men jag tror inte att det blev några distriktsmästare i kväll. Däremot var det några som gick ner i diket. Om du undrar vilket dike så titta på bilderna i albumet så förstår du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0