Banorna börja bli klara

Nu börjar jag blir klar med hur jag vill ha banorna till stafetten vid Nordic Junior Meeting. Jag känner mig nöjd med både killarnas och tjejernas banor. Just nu funderar jag över hur mycket jag ska gaffla banorna. Det går att göra så att nästan varje lag får en egen bana, men är det verkligen nödvändigt? Det innebär bland annat att nästan varje karttryck blir unikt. Dessutom måste vi hålla ordning på alla gafflingar så att det inte blir några fel på vägen. Efter att tävlingen är slut ska ju alla lag ha sprungit samma bana. Visst låter det lite krångligt. Så här skulle en del av en bana kunna se ut.



Eller så kanske jag bara luras!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0