Lite lugnare

I dag fick jag frågan om läget var lugnare i år än förra året. Personen som fråga syftade naturligtvis på 25-mannatävlingen och förberedelserna inför förra årets tävling. Ja, visst är det lugnare i år. De enda funderingar jag har just nu är vilken sträcka jag ska springa. Förra året visste jag att jag inte skulle springa men funderingarna var desto fler. Samtidigt kan jag sakna funderingarna lite. Jag drivs att försöka skapa banora som är så bra som möjligt och som bjuder löparna på utmanande och spännande orienteringsproblem. Nu i kväll har jag tittat tillbaka på vad bloggen innehöll i september förra året. Man glömmer fort kunde jag konstatera när jag såg bilderna på det nya hygget och lådorna med kartor i vardagsrummet.









Snart är det dags igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0