Snitslar

I dag började nästa fas i banläggningsjobbet. Jag har besökt ett antal av de tilltänkta kontrollpunkterna. Jag har kontrollerat att allt stämmer och sen märkt upp kontrollerna med en snitsel med rätt kodsiffra. Jag har också bestämmt vilken sida om stenen eller höjden kontrollen ska sitta. Jag har mätt höjden på stenar och branter och storleken på de mindre sankmarkerna. Det mesta stämde bra men ett par punkter justerades lite. Bland annat var det en punkthöjd som inte fanns kvar!? Hur nu den bara har kunnat försvinna. Nåja det fanns en annan lämplig punkt alldeles intill. På ett annat ställe måste en stigförgrenng justeras något. Här är ett par smakprov på kontroller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0