Gubbvad

Redan efter några hundra meter kände jag av lite stelhet och lite kramp i höger vad, trots att jag inte sprungit på en vecka. Det blev en rask kartpromenad i stället. Det var det värt. Jag hittade flera spännande kontrollpunkter som jag inte varit vid förut och som kan komma till användning vid nästa års 25-manna. Jag hann också konstatera att några av de jag hade tänkt inte är lämpliga. Det var lite för trångt och lite för mycket växter i vägen. 25-manna kräver ju gott om plats vid kontrollerna.
 
Hittade några bilder från 2004 års tävling som genomfördes på samma plats. Var du med då kanske du känner igen dig och kan räkna ut exakt var tävlingen går.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0