Sitter ni kvar?

Jag brukar ta med mig kameran ut i skogen för att fota och för att se hur orienterarna beter sig. Så gjorde jag även i dag. Hustrun var med och vi satt på en punkhöjd och fikade, just där de flesta banorna passerade två gånger. Vi hade sett en man i blått passera en gång för att straxt därpå komma tillbaka igen och sen försvinna iväg. En bra stund senare kommer han tillbaka. -Har ni flytta på er eller sitter ni kvar, frågar han. Vi sitter kvar, svarar vi. Bra då vet jag var jag är!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Hej! Om jag hade varit lite snabbare i tanken hade jag kunnat delta i er tävling idag i stället för att bli blåst på mitt deltagande i medel DM här på ön. (Banan är 3,5 km och banläggaren säger att det för att vi tanter skall få lite lättare terräng. Suck!)Skulle ha varit riktigt roligt att få komma ut i skogen på Södertörn på en riktig medelbana lagd av en riktig banläggare!
Hälsningar Marie-Louise

2013-09-08 @ 10:12:37
URL: http://orienteringstanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0