Kontroller med havsutsikt

En ny heldag i skogen. Nu är ungefär 80 procent av kontrollerna på plats. I morgon, onsdag, blir det en vilodag från skogen med ordinarie jobb istället. Ska försöka att vila lite också. Jag har drabbats av en rejäl förkylning och det känns inte som den bästa tajmingen. Det är dock inget jag kan göra något åt i nuläget så den får bota sig själv eller vänta till nästa vecka.
 
Nu när skärmarna börjar komma på plats ser man kontrollpunkterna på ett lite annat sätt. På många ställen är det väldigt vacker natur där skogen och havet möts. Många av kontrollerna har havsutsikt.
 
 
Här är en av alla kontroller där man kan skymta havet, i det här fallet i horisonten uppe till vänster. Jag njuter hela tiden när jag får vara ute i skogen. Jag tror att även om du ska tävla i helgen kan du kasta en blick på utsikten vid några tillfällen och njuta du också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0